Nyitvatartás: Hétfőtől -Péntekig 7:00-16:00
  • Telefon

    +36 (30) 450 1608

  • Email

    info @ cribmoto.hu

 Lenyűgöző klasszikussal támad a Suzuki 2020-ban

Lenyűgöző klasszikussal támad a Suzuki 2020-ban

Sokáig azt hihettük, hogy a Suzuki is a többiek útjára lép, és jelentősen nagyobb erőforrással küldi harcba az új, 2020-as V-Stromot. Ez sajnos elmaradt, viszont a technika kívül-belül megújult, és az új forma megdobogtatja a DR-ekért rajongó motorosok szívét…

Nem titok, hogy az egykori ikon, a legendás DR800 állt modellt az új V-Strom 1050 és 1050 XT tervezésekor. A Suzuki saját „fejlesztéseként” emlegetett csőrös orr és a szögletes, mégis harmonikus forma is arra utal, hogy a modern endurók és a youngtimerek erényeit szerették volna egyesíteni a motorban.

Valódi enduró benyomását kelti a 1050 XT, amit erősít a fordított, állítható csillapítású KYB teleszkóppár is. Jóllehet, a szabad hasmagasság csupán 160 mm, ami éppen csak átlagos érték az endurók között, bár a legtöbb tulajdonos úgy is jobbára aszfalton használja majd a gépet

Modern technika a régies külső alatt – ez az új V-Strom 1050 XT

Bármennyire is régies a téglalap alakú első lámpa, már LED-izzót rejt, mi több, a markánsabb megjelenésű XT-n az irányjelzők a is LED-esek. Ezen túlmenően is felfedezhetünk különbségeket a két modell között: a tereporientált XT nem könnyűfém, hanem fűzöttküllős kerekeken fut, légterelője és nyerge pedig állítható magasságú, miként azt megszokhattuk a kategóriában.

A gazdagabb felszereltségű XT-n állítható az ülésmagasság, így a kifejezetten keskeny motorról az alacsonyabbak is könnyen talajt érnek

Mindezt megfejeli az alapáron kínált olajteknővédő, középállvány, lejtmenetvezérlő, visszagurulás-gátló és a hattengelyes helyzetérzékelő (IMU). Mindkét kivitel ugyanazt az 1037 köbcentis V2-est kapta, ami az elődben is dolgozott, vagyis a hengerűrtartalom nem, csak az elnevezés változott V-Strom 1000-ről 1050-re, viszont az erőforrás teljesítmény némileg nőtt – immáron 105 lóerő 8500-as fordulatszámnál.