Hívj minket: Hétfőtől -Péntekig 7:00-16:00-ig
  • Telefon

    +36 (30) 450 1608

  • Email

    info @ cribmoto.hu


FORD típusok szervízelése

Vállaljuk Ford típusú gépjárművek időszakos és kötelező szervizelését.

Vállaljuk Ford típusú gépjárművek időszakos és kötelező szervizelését. Munkatársaink nagy tapasztalattal és széleskörű típusismerettel rendelkeznek, ezzel időt és pénzt spórolnak kedves megrendelőinknek. Szabad kezet adunk ügyfeleinknek, hogy gyári vagy gyári minőségű utángyártott alkatrészt építsünk be, ám minden esetben javaslatot teszünk rá, hogy tapasztalataink alapján melyiket javasoljuk. Naprakész diagnosztikai eszközeink és célszerszámaink révén gyorsan és pontosan zajlik a hibafeltárás, csakúgy, mint a probléma elhárítása.

Lássunk is néhány jellemző példát!

Dízel Fordok esetében gyakran előfordul a DPF, azaz a részecskeszűrőjének meghibásodása. Ez azonban többféle problémára is utalhat, ezért – ismerve a rendszer felépítését és működését – azt is ki tudjuk szűrni, ha a gép szerint DPF-csere szükséges, ám valójában nem ez áll a háttérben.

Mottónk: mi nem csak alkatrészt cserélünk, hanem feltárjuk és véglegesen megszüntetjük a hibát!

Természetesen vállaljuk az esetleg szükséges csere utáni, járulékos munkákat is, úgymint az elektromos alkatrészek illesztése, „tanítása”, hozzáigazítása a központi elektronikához. A megfelelő műszerek és adatbázisok, no meg felkészült szakembereink segítségével zökkenőmentesen, gyári technológiával javítjuk autóját, hogy Önnek ne okozhassanak bosszúságot a műszaki hibák.

Mire jellemző hibák jelentkezhetnek Fordoknál?

  • DPF-befecskendező hibája
  • Rossz értéket adó DPF-érzékelő
  • Elkokszosodott részecskeszűrő
  • Termosztátház-repedés
  • EGR-hiba

Mire érdemes figyelni a Fordoknál?

  • Kifejezetten tilos eltérni a gyári olajminőségtől, csak alacsony hamutartalmú kenőanyaggal üzemeltethető
  • Hosszú, nagy sebességű utazás végén nem ajánlott azonnal leállítani a turbófeltöltővel felszerelt Fordokat. Érdemes egy-két percet lassan haladni vagy alapjáraton megvárni, hogy visszahűljön a feltöltő.
  • Diesel esetében Télen semmiképpen ne csökkenjen negyedszint alá az üzemanyag mennyisége! Ennek oka, a magasnyomású rendszer visszatérő ágában magas hőmérsékleten érkezik vissza az üzemanyag a tankba, mely páralecsapódást eredményez a belsejében. Ha kevés hideg gázolaj van benne, magasabb nedvességtartalmú üzemanyagot szív az autó, mely – a megfelelő kenés hiánya miatt – károsítja a nagynyomású rendszert.

További hasznos tanácsokért, kérjük, keresse fel munkatársainkat az alábbi űrlap segítségével!

Értékelésink

Hírlevél feliratkozás

Szeretnél 10% kedvezményt kapni? Iratkozz fel most!

A feliratkozással elfogadod adavédelmi szabályzatunkat

Kérdésed van? Írj nekünk!

Nálunk soha nem az ügyfél a hibás és nincsenek buta kérdések – mindent elmagyarázzunk, és közösen találunk megoldást!

Még átláthatóbbá teszi a munkafolyamatokat, hogy az autókat, motorokat, illetve azok javításait online rögzítjük, így minden visszakövethető, egyszersmind lehetőséget nyújt, hogy értesítsük ügyfeleinket a közelgő javításokról.

Add meg járműved típusát, a probléma jellegét. Sürgős esetben érdemes megadnod telefonszámod, így vissza tudunk hívni.