Hívj minket: Hétfőtől -Péntekig 7:00-16:00-ig
  • Telefon

    +36 (30) 450 1608

  • Email

    info @ cribmoto.hu


Seat típusok szervízelése

seat_logo

Vállaljuk Seat típusú gépjárművek időszakos és kötelező szervizelését

Munkatársaink nagy tapasztalattal és széleskörű típusismerettel rendelkeznek, ezzel időt és pénzt spórolnak kedves megrendelőinknek.

Szabad kezet adunk ügyfeleinknek, hogy gyári vagy gyári minőségű utángyártott alkatrészt építsünk be, ám minden esetben javaslatot teszünk rá, hogy tapasztalataink alapján melyiket javasoljuk. Naprakész diagnosztikai eszközeink és célszerszámaink révén gyorsan és pontosan zajlik a hibafeltárás, csakúgy, mint a probléma elhárítása.

Nem véletlenül lett az egykori Fiat-leányvállalatból már a Volkswagen-csoport méltó tagja, de akad azért néhány jellemző hiba, amire érdemes felkészülni és/vagy kiszűrni vétel előtt:

Kimondottan sűrűn előfordul az FSI és TFSI modelleknél a szívócsatornában lerakódó, nagy mennyiségű koksz,

  • Némely benzines az átlagost messze meghaladó olajfogyasztást produkál
  • A leggyakoribb erőforrás, a kétliteres PD TDI a nagynyomású rendszer hibáival okozhat nehéz perceket a tulajdonosnak
  • Egyes benzines modellek vezérlése kifejezetten sérülékeny – vásárlás előtt kérje tanácsunkat, hogy az adott motorkód érintette-e?
  • Ha akadozik a kormányzás vagy zavaró hang jön a kormánymű felől, akkor szinte biztosan a kormányszervő a ludas – jellemző probléma a Seatoknál
  • Nagyrészt városban használt példányoknál gyakoribb a kettőstömegű lendkerék meghibásodása

 

Mire érdemes figyelni a Seatoknál?

  • Tilos eltérni a gyárilag előírt olajminőségtől – a benzines és dízel erőforrások egyaránt érzékenyek rá és fordítva, azaz meghálálják a jó minőségű motorolajat
  • Néhány típust nem szabad felemelni, csak miután szervizüzemmódba kapcsoltuk, máskülönben meghibásodhat az elektronikus vezérlésű felfüggesztés..
  • Csak a (gyári)gyár által jóváhagyott diagnosztikai eszközökkel és célszerszámokkal felszerelt műhelyben érdemes javíttatni a kialakult műszaki hibákat (összetett, soklengőkaros) futóművet
  • A fékbetétcsere sem úgy zajlik, mint egy „mezei” autóban, tudniillik műszeresen kell visszaállítani hozzá a fékmunkahengerek dugattyúit és a betétcseréhez is szükség van célszerszámra
  • Szükség van a különleges típusok gyári karbantartási előírásaira is, mivel nemcsak az olajcsere, hanem a vezérlés cseréje is lerövidülhet extrém körülmények között
  • Hosszú, nagy sebességű utazás végén nem ajánlott azonnal leállítani a turbófeltöltővel felszerelt (Fordokat) Seatokat. Érdemes egy-két percet lassan haladni vagy alapjáraton megvárni, hogy visszahűljön a feltöltő.
  • Diesel esetében Télen semmiképpen ne csökkenjen negyedszint alá az üzemanyag mennyisége! Ennek oka, a magasnyomású rendszer visszatérő ágában magas hőmérsékleten érkezik vissza az üzemanyag a tankba, mely páralecsapódást eredményez a belsejében. Ha kevés hideg gázolaj van benne, magasabb nedvességtartalmú üzemanyagot szív az autó, mely – a megfelelő kenés hiánya miatt – károsítja a nagynyomású rendszert.
  • A szívócsőlerakódással kapcsolatos problémák véglegesen megszüntethetőek, ha hozzánk fordul!
  • Alapos és szakszerű takarítást követően javaslatot teszünk a későbbi lerakódások megelőzésére, valamint az adott típushoz passzoló adalékok és/vagy tisztítószerek használatára.

További hasznos tanácsokért, kérjük keresd fel  munkatársainkat az alábbi űrlap segítségével!

Értékelésink

Hírlevél feliratkozás

Szeretnél 10% kedvezményt kapni? Iratkozz fel most!

A feliratkozással elfogadod adavédelmi szabályzatunkat

Kérdésed van? Írj nekünk!

Nálunk soha nem az ügyfél a hibás és nincsenek buta kérdések – mindent elmagyarázzunk, és közösen találunk megoldást!

Még átláthatóbbá teszi a munkafolyamatokat, hogy az autókat, motorokat, illetve azok javításait online rögzítjük, így minden visszakövethető, egyszersmind lehetőséget nyújt, hogy értesítsük ügyfeleinket a közelgő javításokról.

Add meg járműved típusát, a probléma jellegét. Sürgős esetben érdemes megadnod telefonszámod, így vissza tudunk hívni.