Munkatársaink nagy tapasztalattal és széleskörű típusismerettel rendelkeznek, ezzel időt és pénzt spórolnak kedves megrendelőinknek.
Szabad kezet adunk ügyfeleinknek, hogy gyári vagy gyári minőségű utángyártott alkatrészt építsünk be, ám minden esetben javaslatot teszünk rá, hogy tapasztalataink alapján melyiket javasoljuk. Naprakész diagnosztikai eszközeink és célszerszámaink révén gyorsan és pontosan zajlik a hibafeltárás, csakúgy, mint a probléma elhárítása.
Jóllehet, ma már a PSA-csoporthoz tartozik az egykori német gyártó, de az alkatrészellátás zavartalanul biztosított a „régi” Opelekhez is, így könnyedén és véglegesen elháríthatóak a nem is olyan gyakori meghibásodások. Íme, a legjellemzőbb műszaki problémák!
- Az Euro4 vagy az utáni, azaz 15 évnél fiatalabb modelleknél a hűtött (!) EGR mutathat olyan tünetet, mintha hengerfejes lenne az autó – érdemes megfelelő műszerrel és szakemberrel kiszűrni, mielőtt feleslegesen költünk az autóra…
- Városi használatban gyakran meghibásodó kettőstömegű lendkerék
- Kimondottan érzékeny DPF (részecskeszűrő), melyet akkor is érdemes legkésőbb 120 ezer kilométerenként tisztítani, ha egyébként nem jelez hibát
- Ha indításkor nem egyenletes a dízelek alapjárata, valószínűleg az átlagosnál gyakrabban cserélendő izzítógyertya a ludas
Mire érdemes figyelni az Opeleknél?
- Tilos eltérni a gyárilag előírt olajminőségtől – a benzines és dízel erőforrások egyaránt érzékenyek rá és fordítva, azaz meghálálják a jó minőségű motorolajat
- Hosszú, nagy sebességű utazás végén nem ajánlott azonnal leállítani a turbófeltöltővel felszerelt (Fordokat) Opeleket. Érdemes egy-két percet lassan haladni vagy alapjáraton megvárni, hogy visszahűljön a feltöltő.
- Diesel esetében Télen semmiképpen ne csökkenjen negyedszint alá az üzemanyag mennyisége! Ennek oka, a magasnyomású rendszer visszatérő ágában magas hőmérsékleten érkezik vissza az üzemanyag a tankba, mely páralecsapódást eredményez a belsejében. Ha kevés hideg gázolaj van benne, magasabb nedvességtartalmú üzemanyagot szív az autó, mely – a megfelelő kenés hiánya miatt – károsítja a nagynyomású rendszert.
- Hidegindítási gondok esetén mielőbb érdemes ellenőriztetni az izzítást, mert a nehezen életre kelő dízelek kárt tehetnek az önindítóban és az akkumulátorban
További hasznos tanácsokért, kérjük keresd fel munkatársainkat az alábbi űrlap segítségével!