A BMW Motorrad 2011-ben hozta létre új, elsősorban városi közlekedésre szánt modellcsaládját, a C szériát, amikor a C 600 Sport és a C 650 GT debütált a prémium kategóriájú nagyrobogók osztályában. Ezeket követte 2017-ben a C 400 X, majd 2018-ben a C 400 GT a középkategóriás robogók szegmensében. A Sport és X kivitelek a sportos és dinamikus vezetési stílusú közlekedőknek, míg a GT verziók a kényelmet és a túrázást preferáló pilótáknak készülnek. 2021-ben debütált az A1-es jogosítvánnyal is vezethető, formabontó megjelenésű CE 04, mely a sorozat legújabb és leginnovatívabb, teljesen elektromos hajtású tagja. Az ezeket a járműveket jellemző szögletes dizájn dinamikát sugároz, amit lehet szeretni vagy sem, egy azonban biztos, egy ilyen robogó nyergében biztosan nem maradunk észrevétlenek.

Tudtad?
A sorozat legelső tagja az 1999 és 2002 között gyártott C1 125, majd őt követte a C1 200. Mindkét modell esetében az autóknál már jól ismert biztonsági és kényelmi felszereléseket (stabil utascella biztonsági övvel és hatékony ütközésvédelem) ötvözték a kétkerekűek előnyeivel. Habár a biztonsági öv és a tető nem aratott osztatlan sikert a vásárlók körében, formabontó megjelenésének köszönhetően így is kialakult egy lelkes C1-rajongói közösség, melynek tagjai máig bolondulnak a formabontó gépért. Mi több, gyakorlatilag a kabinos robogók ikonja lett, és aki nem vezette, csak látta az utakon, annak is örökre az emlékezetébe ivódott a tetővel ellátott „pápamobil”.
Kérdésed van? Írj nekünk!