Nyitvatartás: Hétfőtől -Péntekig 7:00-16:00
  • Telefon

    +36 (30) 450 1608

  • Email

    info @ cribmoto.hu

 Árversenyre kényszeríti a japánokat az új BMW?

Árversenyre kényszeríti a japánokat az új BMW?

Gyakori sztereotípia a motorosok között, hogy kifejezetten drágák a BMW prémiumminőségű gépei a japán vagy európai modellek mellett. Úgy tűnik, megelégelték a bajorok a negatív véleményeket, és a saját módszereikkel győzik le a sokszor diszkontáron kínált riválisokat.

Noha a látványos R18 cruiserre még – úgy fél évet – várnunk kell, így sincs hiány újdonságokból a BMW 2020-as kínálatában. Talán az új, középméretű csupaszmotort és crossovert várták legjobban a rajongók, melyek meglepetésre nem az F 850 GS enduró erőforrását örökölték, pedig korábban erről szóltak a pletykák.

Több erő, magasabb felszereltség és kedvezőbb ár – ez a BMW F 900 R

Mivel 4,15 millió forintot kérnek az F 850 GS-ért, arra számítottunk, hogy a 17-es kerekeken futó crossover és a naked változat is négymillió forint feletti árcédulát kap, különösen, hogy erősebb is a GS-nél.

Akadnak könnyebb és erősebb vetélytársak a piacon, de a hárommillió alatti vételárral aligha versenyezhetnek. Igazi meglepetés, hogy belefért a kedvező árba a TFT, a kipörgésgátló és a minőségi, fordított első villa is

Nos, nagyobbat nem is tévedhettek volna, ugyanis a színes TFT-műszerrel, Rain és Road üzemmóddal, blokkolásgátlóval és kipörgésgátlóval (ASC) megspékelt, sorkettes F 900 R mindössze 2 998 000 forintba kerül, azaz olcsóbb a kategóriakedvenc MT-09-nél, sőt a Z900-nál is, még ha néhány kilóval ducibb is náluk.

Igazi mindenes az F 900 XR, amivel ugyanolyan élvezetes lehet a napi ingázás, mint egy hosszú túra a Dolomitokban

Testvérmodellje, az F 900 XR hasonló adottságokkal csábít, komoly minőségérzetet sugárzó alu lengővilla és fordított teleszkóp felel az úttartásért, természetesen itt is alapáras a TFT, sőt a BMW Connectivity rendszer is. Az már csak hab a tortán, hogy a márka hagyományai szerint megannyi különböző nyereg rendelhető a modellhez. Az ülésmagasság 77,5 és 86,5 centi között változtatható, így a motor garantáltan kényelmes lesz a kosarasalkatúaknak és az átlagos vagy kifejezetten alacsony pilótáknak is.

Vadonatúj vázat és erőforrást kapott a leggyorsabb német túrázó, az S 1000 XR

Utolsóként a superbike-ok és túragépek erényeit egyesítő S 1000 XR mutatkozott be, mely a vadonatúj FlexFrame váznak köszönhetően jelentősen karcsúbb lett, csúcsteljesítménye 165 lóerőre nőtt, és úgy vált lényegesen, egészen pontosan tíz kilóval könnyebbé, hogy közben Euro4 helyett immáron Euro5 besorolású lett.

Az már csak hab a tortán, hogy alapáron jár hozzá a Dynamic ESA felfüggesztés, mely tökéletesen alkalmazkodik a változatos útviszonyokhoz, egyben könnyedén, akár menet közben is személyre szabható.