Ezért választottam a ContiRoadAttack 3-at
Ezúttal maga az ügyfél mesél róla, miért váltott éppen a Németországban fejlesztett és gyártott gumira.
Patika állapotú, Ausztriában vásárolt Yamaha érkezett hozzánk gumicserére a minap. Bridgestone S21 abroncsok voltak rajta, melyek ugye tapadnak, mint az a bizonyos zöld festék, de nem tartósságukról híresek. Márpedig a tulajdonos szinte csak közúton motorozik, viszont megjárta már motorjaival Szardíniát, a Dolomitokat stb., vagyis muszáj „állnia a sarat” a gumiknak.
ContiRoadAttack 3 váltotta a Bridgestone-t a Yamahán
Most arról mesél nekünk, hogy miért pont a Contit rendelte a sportos abroncsok helyett.
– Gyakran használom a motort városon belüli ügyintézésre, emellett szeretem a tempós szerpentineket, így nem lehet kérdés, hogy a tapadás elsőrangú szempont. Ugyanakkor a nagyobb túrákon sokat motorozunk, így a futásteljesítmény sem mellékes, sőt muszáj alkalmazkodnia az extrém körülményekhez is: működnie kell a tátrai reggeleken, fagypont körüli hidegben és Szardínia napsütötte, forró aszfaltján is – sorolta elvárásait.
– Mivel egyik túratársunk jóval erősebb motorján, kifejezetten sportos vezetési stílus mellett is messze tízezer kilométer felett teljesített a RoadAttack 3, és remekül viselkedett az eső áztatta hágókon, amikor a Sellára kaptattunk fel, szerintem a Yamahán is helytáll majd. Megvettem hát, és gyorsan fel is szereltettem, végre tényleg kezdődhet a szezon – tette hozzá.
Egy rövid túrán és bójázáson már „fel is avatta” a RoadAttack 3-at, eddig nagyon tetszik neki a spontán viselkedés, amit újra visszanyert a kezes Fazer, miután lekerültek a kopott profilú Bridgestone-ok.