Hívj minket: Hétfőtől -Péntekig 7:00-16:00-ig
  • Telefon

    +36 (30) 450 1608

  • Email

    info @ cribmoto.hu

 Támad a Honda: itt az új NC750X, CB1000R és CBR1000RR-R!

Támad a Honda: itt az új NC750X, CB1000R és CBR1000RR-R!

A japán gyártók közül a Honda kezdi legkomolyabb modelldömpinggel a 2020-as szezont. A korábban leleplezett Africa Twin és Adventure Sports 1100 mellett megérkezett az új NC750X, az izmosabb CB1000R és persze a sztár, az új Fireblade!

Olyan sok vadonatúj modell sorakozott a milánói standon, hogy méltatlanul kevés figyelem jutott a népszerű NC750X 2020-as változatára. A szinte elnyűhetetlen, futároknál akár 250-300 ezer kilométert is elfutó sorkettes újabb hasznos felszerelésekkel gazdagodott a modellfrissítés során – ezentúl a többállású kipörgésgátló is alapáron jár hozzá, miként a LED-lámpákért sem kell felárat fizetni.

A kezdő motorosoknak jó hír, hogy 2020-tól A2-es, 35 kW-os változatban is elérhető az NC750X

Bemutatkozik az új Honda CBR1000R és CBR1000RR-R!

Ennél is mélyrehatóbb frissítésen esett át a Honda naked-kínálatának legerősebb tagja, a CB1000R. Csúcsteljesítménye 16%-kal nőtt, és alacsonyabb, kereken tízezres percenkénti fordulatszámnál elérhető, s emellett a középtartományban jelentősen nőtt a forgatónyomaték is.

Honda CB1000R

Szintén újdonság, hogy a literes sornégyes viselkedése teljesen személyre szabható. A vezető állíthatja be a teljesítményleadást, a motorfék mértékét (!) és azt, hogy a kipörgésgátló mennyire szóljon bele a gyorsításba. Az már csak hab a tortán, hogy sokat javult a gép súlyelosztása, tömege pedig 12 kilóval (!) csökkent,

s így már 145,5 lóerő repíti a csurig tankolva is mindössze 212 kilós CB1000R-t.

A végére hagytuk a valódi ínyencfalatot, a minden eddiginél agresszívabb és erősebb CBR1000RR-R Fireblade-et.

Honda CBR1000RR-R SP

Lélegzetelállító, 217,6 lóerős teljesítményt préseltek ki a kereken ezer köbcentis négyhengeresből, menetkész tömege pedig 201 kilóra csökkent, vagyis kevesebb mint egy kiló jut egy lóerőre. Ráadásul elérhető belőle a még hegyesebb SP változat is, amiben már nem hagyományos, hanem elektronikusan vezérelt, 43 millis Öhlins NPX villa és TTX36 Smart-EC központi rugóstag vasalja ki az úthibákat.